Zlepšovanie procesov a spokojnosti zamestnancov v ŠIOV vďaka Akčnému plánu CAF

Akčný plán zlepšovania CAF je strategický dokument ŠIOV, ktorý obsahuje zoznam aktivít na zlepšenie, vrátane zodpovedností, potrebných ľudských zdrojov, očakávaných výstupov a dopadov. Tento plán bol vypracovaný na základe samohodnotiacej správy, odporúčaní zo správy z posúdenia na mieste, námetov od zamestnancov a analýzy 8 princípov výnimočnosti.

Medzi novinky, ktoré Akčný plán prináša, patrí napríklad dotazník spokojnosti zamestnancov, ktorého výsledky očakávame na konci septembra, vypracovanie komunikačnej stratégie, či účasť zamestnancov a vedenia na dobrovoľníckych a charitatívnych aktivitách, ktoré organizuje tím spoločenskej zodpovednosti.

V oblasti ľudských zdrojov sa zavádza zisťovanie potrieb ďalšieho vzdelávania zamestnancov, zatiaľ čo oblasť digitalizácie sa zameriava na zlepšenie technického a softvérového vybavenia.

Každá aktivita smeruje k tomu, aby sa procesy skvalitnili a aby sa všetci zamestnanci cítili podporení a motivovaní v pracovnom prostredí. Vďaka pravidelnému monitorovaniu a priebežným vyhodnoteniam sa vieme flexibilne prispôsobovať potrebám organizácie a reagovať na nové výzvy.

Vyhodnocovanie plnenia plánu bude prebiehať každé tri mesiace. Vlastníci aktivít musia najneskôr 7 pracovných dní pred termínom vyhodnotenia zaslať vyhodnotenie metodičke CAF tímu Jane Čuvalovej. Priebežné i záverečné vyhodnotenia budú prerokované na stretnutí CAF tímu a na porade vedenia, kde sa prijmú potrebné opatrenia a aktualizácie plánu.

Veríme, že spoločným úsilím a odhodlaním sa nám podarí dosiahnuť výrazné zlepšenia, ktoré budú prínosom pre každého z nás.

Viac informácií o zavádzaní modelu CAF sa dočítate na stránke www.siov.sk.

caf_loga